close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איכות ללא פשרות – כלי העבודה של דיוולט

מערכת שורשכב אדר א, תשפב23/02/2022

אודות כלי העבודה של חברת דיוולט, היכולות שלהם, מה מיוחד בהם ולמה הם משתלמים...

תגיות:

הביקוש לכלי עבודה נמצא במגמת עלייה קבועה, גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי. ככל שהביקוש עולה, גדל גם ההיצע, וכל מי שמחפש מברגה, מקדחה, מכונת הברגות, גנרטור, להב מקצועי למסור או כל פריט אחר בתחום כלי העבודה והציוד המקצועי נהנה מחופש בחירה נרחב. אחד השיקולים המרכזיים בבחירת מוצר ספציפי הוא זהות היצרנית שלו – ולכן כדאי להכיר את דיוולט (DeWalt).

100 שנים של הצלחה מרשימה
החברה הוקמה לפני 100 שנים, ליתר דיוק ב-1924, על-ידי יזם אמריקאי בשם ריימונד דיוולט, מי

ששנתיים קודם לכן, כשהיה מנהל עבודה בחווה, פיתח את אחד מכלי העבודה היעילים ביותר – מסור הזרוע הרדיאלי. החברה גדלה בקצב מהיר, ובפרט במהלך מלחמת העולם ה-II כשייצרה כלים שונים עבור הצבא האמריקאי. ב-1960 היא כבר נרכשה ע"י אחד השמות המוכרים ביותר בעולם כלי העבודה, בלאק אנד דקר. תחת הבעלות החדשה המותג המשיך לצבור מעריצים, ומרכיב נוסף בהתרחבות היה רכישת חברות ייחודיות בתחום ומיזוגן עם החברה המקורית כך שנוצרה סינרגיה מוצלחת במיוחד – שבאה לידי ביטוי בכלי עבודה מעולים.

עמידות גבוהה גם בשימוש אינטנסיבי
כלי העבודה השונים של דיוולט – משחזות ציר, פטישונים, רוטרים, מברגות אימפקט, מסורים ועוד – מתאפיינים בעמידות גבוהה. זהו כמובן יתרון משמעותי ובפרט כשצפוי להיעשות שימוש אינטנסיבי בכלי. בהתאם לא מפתיע לגלות שאנשי מקצוע בתחומים הרלוונטיים בארה"ב מדרגים שוב ושוב את מוצרי החברה כמובילים וכמועדפים עליהם. גם עבור לקוחות פרטיים העמידות מהווה איכות קריטית – משום שהיא מאפשרת לרכוש כלי עבודה כזה או אחר, או סט כלי עבודה, ולדעת שהוא ימלא את ייעודו לאורך שנים רבות ואולי אפילו לכל החיים.

כמו כן כל כלי העבודה בטיחותיים מאוד, גם כשמתבצעות עבודות מורכבות וגם בשימוש ביתי ע"י אנשים לא מיומנים.

סטים משתלמים של כלי עבודה
עוד מאפיין בולט של החברה האמריקאית שהמטה שלה שוכן בעיר טוסון שבמדינת מרילנד בחוף המזרחי והמוצרים שלה מיוצרים במפעלים שונים ברחבי העולם הוא ארגזי הכלים המוצלחים. רכישת סט כלי עבודה, ביחד עם ארגז שבו הם מאוחסנים בסדר מופתי, חוסכת הרבה כאבי ראש והתלבטויות. בנוסף כשיש ארגז כלים שמכיל בדיוק את הכלים הנחוצים ביותר לאדם, בהתאם לשימוש הצפוי, מובטח שקט נפשי – בזכות הידיעה שכל משימה ועבודה יוכלו להתבצע ביעילות עם הכלי המתאים.

איך דיוולט תורמת לשמירה על הסביבה?
המוטו של DeWalt היה מאז ומתמיד פשוט: "אתה קונה כלי עבודה, אבל בעצם זוכה לסיפוק. סיפוק מלא". על-מנת ליישם את המחויבות הזו, החברה מקפידה לייצר כאמור כלי עבודה עמידים ואמינים מאוד – ולכן כאלה שעובדים ועובדים ועובדים, עשרות שנים. בדרך זו מובטח ניצול מרבי של הכלי ושל המשאבים שהושקעו בייצורו, וזהו אחד העקרונות המרכזיים של הקיימות, כך שגם בהיבט האקולוגי דיוולט מצטיינת.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה